Logowanie do Oriflame
Okienko logowania do Oriflame

W ostatnim czasie z powodu aktualizacji systemu proces składania zamówienia w Oriflame on-line uległ znacznej zmianie. W tym poradniku w kilku prostych krokach pokażę Ci jak złożyć zamówienie w Oriflame przez Internet.

Naturalnie strona internetowa to nie jedyny sposób zamawiania, możesz to zrobić także za pośrednictwem aplikacji lub też dzwoniąc na infolinię i podając swój numer klubowy. Jeśli nie masz jeszcze konta klubowego zachęcam Cię do rejestracji. Stały 20% rabat na wszystkie produkty to tylko jedna z wielu korzyści jakimi może cieszyć się konsultant Oriflame. Możliwość dorobienia do domowego budżetu i stały kontakt z ludźmi, którzy nadają na tych samych falach co Ty to również dobre argumenty.

Proces składania zamówienia w Oriflame na wideo

Jeśli zamiast czytać wolisz oglądać poradniki w formie wideo odtwórz poniższy film, tam wszystko zastało dokładnie pokazane. Filmik trwa niecałe 2 minuty.

Proces składania zamówienia w Oriflame pokazany na filmie wideo

Oriflame – składanie zamówienia on-line w kilku prostych krokach

Krok 1 – logowanie

Przechodzimy na stronę pl.oriflame.com, a następnie logujemy się na swoje konto wpisując numer konsultanta oraz hasło. Zamiast numeru klubowego możesz również wpisać swój adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli nie pamiętasz hasła skorzystaj z opcji jego odzyskiwania, zazwyczaj przychodzi w ciągu kilku sekund.

Krok 2 – koszyk zakupów

Po zalogowaniu się na swoje konto kliknij w ikonkę koszyka zakupów znajdującą się w prawym górnym roku. Otworzy się strona z miejscem na wpisywanie kodów produktów, które chcesz zamówić. Każdy produkt posiada swój unikalny numer. Gdy wpiszesz kod w okienko naciśnij przycisk „Dodaj” zostanie on wtedy dodany do Twojego koszyka i zapamiętany. W trakcie wpisywania kodu system od razu „podpowiada” o jaki produkt może Ci chodzić.

W taki sposób możesz dodać do koszyka wszystkie zamawiane produkty oraz w okienku z prawej strony określić ich ilość. To naprawdę bardzo łatwe i każdy bez problemu sobie z tym poradzi, nie ma potrzeby telefonowania na infolinię.

dodawanie produktu do koszyka
Dodawanie produktu do koszyka zakupów

Krok 3 – Twoje oferty

Gdy dodasz już wszystkie produkty do koszyka naciśnij znajdujący się w prawym dolnym rogu strony przycisk „Dalej”. Przejdziesz do zakładki „Twoje oferty”. W zakładce tej system wyświetla indywidualnie przygotowane oferty tylko dla Ciebie. W kroku tym możesz np. odebrać nagrodę z Programu Witamy Oriflame czy z programu Bonus dla Urody. Oczywiście aby oferty Ci się wyświetliły musisz uprzednio spełnić warunki kwalifikacyjne do tychże programów.

oferty indywidualne z programu powitalnego lub z bonusu dla urody
Oferty indywidualne z programu powitalnego lub Bonusu dla Urody

Krok 4 – dostawa

W zakładce „Dostawa” możesz dokładnie określić sposób dostawy zamówionych produktów. Masz do wyboru dostawę na adres domowy, do paczkomatu czy do kiosku ruchu. Jak widzisz na załączonej grafice system zapamiętuje ostatnio wybraną opcję. Podpowiada również, że zamiast płacić za dostawę w przypadku małego zamówienia możesz wybrać jeden z kilku proponowanych produktów zwalniających z opłaty. Duże zamówienia – powyżej 100 punktów członkowskich PC w Oriflame są wysyłane zawsze gratis.

wybór opcji dostawy podczas składania zamówienia - oriflame
Wybór opcji dostawy

Krok 5 – płatność

W kolejnym kroku procesu składania zamówienia w Oriflame przez Internet proszony jesteś o określenie sposobu płatności. Masz do wyboru płatność za pomocą karty kredytowej, zamówienie na kredyt lub szyki przelew on-line. Aby opcja zamówienia na kredyt była aktywna musisz najpierw dopełnić wymaganych przez firmę formalności. Napisz do mnie jeśli zależy Ci na tej opcji, powiem Ci dokładnie co należy zrobić.

Opcje płatności w Oriflame on-line
Opcje płatności

Krok 6 – podsumowanie i potwierdzenie

Ostatni krok składania zamówienia to podsumowanie i potwierdzenie. Możesz w nim sprawdzić czy zgadza się opcja dostawy, którą wybrałaś w poprzednim kroku oraz opcja płatności. Z prawej strony okna możesz znaleźć szczegóły odnośnie Twojego zamówienia. Ilość zamówionych produktów, koszty wysyłki, rabat osobisty i ilość zgromadzonych punktów członkowskich.

Podsumowanie i potwierdzenie
Podsumowanie i potwierdzenie

Na tym etapie możesz jeszcze przejść do poprzednich kroków składania zamówienia i dokonać zmian.

Jeśli wszystko się zgadza naciskasz przycisk „Kupuję i płacę” i Twoje zamówienia trafia do realizacji.

To już wszystko, na Twój adres e-mail przyjdzie potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Spodziewaj się produktów w ciągu 2 dni roboczych.


Radek

Pasjonuję się rozwojem osobistym i zdrowym stylem życia. Z firmą Oriflame związany jestem od 2012 roku. Zapraszam do współpracy, poznajmy się bliżej :)

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *