Jakie są metody płatności?
Szybkie płatności PayU
Płatności PayU są bardzo wygodną formą przelewu. Wpłata pojawia się w ciągu kilku minut co sprzyja szybkiej realizacji zamówienia.
Płatność kartą płatniczą
Podczas finalizacji zakupów należy podać dane ze swojej karty płatniczej (debetowej lub kredytowej).
Pobranie
Płatności dokonujemy w momencie odbierania przesyłki od kuriera. Realizacja zamówienia trwa zazwyczaj 2-3 dni robocze.
Koszty i metody dostawy
Miejsce dostawy | Opłata wysyłkowa | Produkt promocyjny zamiast opłaty |
Filia | 5,90 PLN | 11,90 PLN |
Biura regionalne | 8,90 PLN | 13,90 PLN |
Kioski RUCHU | 9,90 PLN | 13,90 PLN |
Paczkomaty InPost | 10,90 PLN | 15,90 PLN |
Adres domowy | 13,90 PLN | 17,90 PLN |
Adres domowy za pobraniem | 14,50 PLN | 17,90 PLN |
Zamówienie grupowe | 19,90 PLN | 2 x 13,90 PLN |
Realizacja zamówienia
Czas dostarczenia przesyłki na adres domowy, do paczkomatów InPost i kiosków RUCHU wynosi ok. 2-3 dni robocze od momentu przyjęcia zamówienia. Jeśli chodzi o biura regionalne oraz filie Oriflame odbiór uzależniony jest od indywidualnego harmonogramu dostaw.
Zwrot zakupu i środków – reklamacje
Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania zakupionego towaru. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku odstąpienia od umowy odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje klientowi będącemu konsumentem w odniesieniu do umów, w których towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie po dostarczeniu zostało otwarte przez Klienta.
Prawo odstąpienia od umowy realizowane jest poprzez kontakt ze sprzedającym, którym jest: Oriflame Poland Sp. z o.o., ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa, e-mail poczta@oriflame.com; tel. 22 30 77 800.
O swojej decyzji muszą nas Państwo poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego na nasz adres pocztą lub drogą elektroniczną. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z przysługującego Wam prawa, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa wysłali Państwo przed upływem terminu do odstąpienia.
Jeśli wszystkie powyższe warunki zostaną spełnione sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu otrzymanych płatności od kupującego (konsumenta) w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu.