Reklamacje w Oriflame najwygodniej jest składać za pośrednictwem konta klubowicza przez stronę internetową. Firma przywiązuje bardzo dużą uwagę do solidności pakowania paczek. Jednak bardzo sporadycznie może zdarzyć się sytuacja, że czegoś będzie brakować lub otrzymamy produkt wadliwy.
Unikalna Gwarancja Satysfakcji Oriflame
Składniki produktów Oriflame czerpane są z bezpiecznych i sprawdzonych źródeł z poszanowaniem zasad świadomego gospodarowania praw i zasad środowiska naturalnego. Firma przywiązuje bardzo dużą uwagę do ochrony przyrody i troski o chociażby zachowanie czystości powietrza. Od 2020 roku cała produkcja odbywa się za pośrednictwem odnawialnych źródeł energii.
Musisz wiedzieć, że produkty Oriflame:
- przechodzą surowe testy kliniczne i dermatologiczne,
- zawierają naturalne składniki roślinne,
- nad ich bezpieczeństwem pracuje sztab specjalistów,
- pod względem jakości są z najwyższej półki,
Jeśli któryś z zamówionych produktów nie będzie spełniał Twoich oczekiwań możesz skorzystać z Unikalnej Gwarancji Satysfakcji. Jeżeli jesteś konsultantką Oriflame to masz aż 30 dni na zwrot.
W przypadku gdy zakupiłaś kosmetyk jako klienta od klubowicza wówczas masz 10 dni na reklamację. Konsultant powinien przyjąć od Ciebie produkt nawet jeśli nie podajesz przyczyny jego zwrotu.
Jeśli natomiast zakupiłaś produkt w sklepie internetowym Oriflame Beauty Store to możesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży w ciągu 14 dni również bez podawania przyczyny. W każdym z opisanych powyżej 3 przypadków naturalnie otrzymasz zwrot pieniędzy.
Oriflame reklamacja – dokładna procedura zwrotu dla klubowicza
1. Logujemy się na swoje konto za pomocą numeru konsultanta oraz hasła.
2. Przechodzimy do sekcji „Zamawianie”.
3. Przechodzimy do zakładki „Reklamacje”.
4. W wyznaczone pole wpisujemy swój numer konsultanta a następnie z listy rozwijanej wybieramy numer faktury, z której produkt lub produkty będziemy chcieli zareklamować, zwrócić lub wymienić.
5. Na kolejnej stronie wybierasz co chcesz zrobić. Do wyboru masz 3 pozycje, pierwsza z nich dotyczy zwrotu, wymiany lub zgłoszenia brakującego produktu. Druga opcja dotyczy zgłoszenia problemu z dostawą, a trzecia zgłoszenia błędu na fakturze.
6. Po wybraniu odpowiedniej opcji otworzy się lista produktów. Z listy rozwijanej możemy wybrać interesujące nas działanie.
7. Przechodząc dalej mamy możliwość potwierdzenia reklamacji z dodatkowymi opcjami widocznymi na załączonej grafice.
Przygotowany przez system Oriflame druk reklamacji należy wydrukować i dołączyć do zwracanego produktu. Warto również dołączyć kserokopię faktury. Produkt wraz z dokumentacją odsyłamy do siedzimy firmy w Warszawie na ulicę Wołoską 22. Weryfikacja reklamacji odbywa się zazwyczaj w ciągu kilku dni roboczych od momentu wysłania produktu. O jej pozytywnym rozpatrzeniu zostaniesz poinformowana drogą mailową, a środki zostaną zwrócone na Twoje konto.
Reklamacja w Oriflame metodą tradycyjną
Jeśli jesteś tradycjonalistką możesz dokonać reklamacji również metodą tradycyjną. Wystarczy wypełnić druczek reklamacyjny możliwy do pobrania na stronie internetowej. Po jego dokładnym wypełnieniu i dołączeniu kserokopii faktury produkt z dokumentacją odsyłamy na do Warszawy.
Kiedy nie możesz zwrócić zakupionego produktu?
Jest kilka sytuacji kiedy zwrot zakupionego kosmetyku nie będzie możliwy.
- jeśli minęło już 10 dni od momentu jego zakupu od klubowicza,
- jeśli produkt został zużyty w części większej niż 30%,
- jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony u innego klubowicza,
- jeśli jesteś klubowiczką, a minęło już 30 dni od daty zakupu produktu,
- jeśli produkt uległ uszkodzeniu z powodu niewłaściwego użytkowania.
Pamiętaj, że zawsze przyjmowane są zwroty pojedynczych produktów. Możesz oczywiście zareklamować ich kilka, ale każdy z nich musi być indywidualnie potraktowany, nie możesz zwrócić jednocześnie całego zamówienia.
Unikalną Gwarancją Satysfakcji objęte są wszystkie produkty z oferty katalogowej. Oriflame Poland prowadzi bardzo szczegółowy rejestr wszystkich zwracanych produktów. Dlatego też formularz reklamacyjny jest tak dokładny. Firma stara się wyeliminować wszelkie próby nadużywania gwarancji przez klientów jak i klubowiczów. Jeśli pojawią się uzasadnione przesłanki, że Unikalna Gwarancja Satysfakcji Oriflame jest wykorzystywana wbrew regulaminowi firma może odmówić realizacji zwrotu.
To, że firma nie wymaga podania od klienta przyczyny zwrotu produktu nie oznacza wcale, że nie jest tym zainteresowana. Wręcz przeciwnie, zachęcamy do podania dokładnej przyczyny reklamacji. Ciągle udoskonalamy nasze produkty dlatego też opinia również niezadowolonych klientów jest dla nas bardzo istotna.
0 komentarzy