Firma Oriflame ma w swojej ofercie bardzo dużo akcesoriów-dodatków typu torebki, portfele, biżuterię oraz odzież. W tym artykule zdradzę Ci skuteczny trick odnośnie tego jak sprzedawać akcesoria szybko, łatwo i przyjemnie dzięki czemu zwiększysz swoje zarobki. Metoda składa się z 3 prostych kroków, jest cały czas stosowana przez moją żonę i działa bardzo dobrze :).
Każdego sezonu firma wprowadza nowe kolekcje supermodnych akcesoriów zgodnych z najnowszymi trendami. Nie inaczej jest teraz! W każdym katalogu zamiłowanie Twoich klientek do mody będzie zaspokajane poprzez prezentację nowej kolekcji. Pierwszy etap to kolekcja Wiosna 2018 dostępna już w katalogu nr 3.
3 kroki do skutecznej sprzedaży modnych akcesoriów
Krok 1 – Kup dla siebie
Aby móc skutecznie polecić produkt konsultantka Oriflame powinna najpierw wypróbować go na sobie. To naprawdę działa! Poprzez używanie, stosowanie danej rzeczy poznajesz ją dzięki czemu jesteś w stanie skutecznie ją zarekomendować.
Zapamiętaj zasadę „kup i wypróbuj”! Zasada to świetnie sprawdza się przy sprzedaży czegokolwiek nie tylko akcesoriów. Największe sukcesy odnoszą Ci konsultanci, którzy noszą dodatki Oriflame i stosują kosmetyki firmy na co dzień.
Krok 2 – Noś i prezentuj innym
Moda to zawsze świetny temat na rozpoczęcie rozmowy. Twoi znajomi na pewno zwracają uwagę na to co nosisz i jaki masz makijaż. Nosząc akcesoria Oriflame pokazujesz potencjalnym klientkom jak świetnie wyglądasz i rozpalasz w nich chęć posiadania tego samego co Ty.
Dzięki Tobie Twoje klientki mogą docenić jakość produktów i poznać najnowsze trendy mody.
Wiadomo, że trzeba na początku zainwestować, ale na pewno zwróci Ci się to wielokrotnie.
Krok 3 – Po prostu sprzedawaj
Gdy zauważysz zainteresowanie Twojej klientki tym co masz na sobie po prostu zaproponuj sprzedaż.
Firma po wielu rozmowach z konsultantkami zdecydowała, że wszystkie akcesoria będą dostępne w sprzedaży przez kilka katalogów. Kolekcja Wiosna 2018 będzie dostępna do katalogu nr 6. Dzięki temu będziesz mieć więcej czasu aby zaprezentować produkty klientkom i przekonać je do sprzedaży.
0 komentarzy