Składanie zamówień w OriflameWiele osób waha się przed rejestracją w Oriflame ponieważ myślą, że będą miały obowiązek robienia zamówień w każdym katalogu, a to nie jest im do końca na rękę.  Rozwiewając wszelkie wątpliwości od razu na wstępie napiszę, że w Oriflame nie ma obowiązku składania zamówień co katalog. Nie wiąże się to z absolutnie żadnymi negatywnymi konsekwencjami czy karami finansowymi. Zaraz po rejestracji należy tylko pamiętać o dwóch istotnych faktach:

  • aby system nie usunął naszego konta trzeba zamówić cokolwiek (bez wymaganej kwoty) w dwóch pierwszych katalogach (1 katalog trwa 3 tygodnie) od momentu rejestracji. Jeśli rejestrujemy się nie na początku katalogu tylko np. w trzecim tygodniu to na złożenie pierwszego zamówienia będziemy mieli trochę mniej czasu np. 4 tygodnie a nie 6.
  • jeśli uda nam się zrobić jakiekolwiek zamówienie w okresie obowiązywania dwóch następujących po sobie katalogów począwszy od momentu wstąpienia do Oriflame będziemy mieli aktywne konto przez okrągły rok licząc od momentu złożenia ostatniego zamówienia. W tym przypadku możemy składać zamówienia nieregularnie np. robiąc sobie przerwę przez jeden, dwa czy więcej katalogów. Konto w Oriflame wygasa dopiero wtedy gdy nie złożymy żadnego zamówienia przez cały rok.

Czy są jakieś kary za niezłożenie zamówienia w Oriflame?

Absolutnie NIE! W Oriflame konsultant ma pełną swobodę swobodę. Składamy zamówienia tylko wtedy kiedy rzeczywiście tego potrzebujemy. Nie musimy się martwić, że firma nałoży na nas jakąkolwiek karę za brak aktywności.

Tak naprawdę zakładając konto nie podpisujemy z firmą żadnej umowy. To tak jakbyśmy założyli sobie konto w sklepie internetowym z tym, że w Oriflame mamy dodatkowo rabat na wszystkie produkty.

Czy będą mnie obowiązywać jakieś minimalne zamówienia aby mieć rabat?

Rabat w wysokości 20% jest naliczany niezależnie od wielkości zamówienia. Nawet jeśli dodamy do koszyka tylko i wyłącznie mydełko za 2 zł również otrzymamy wyżej wspomniany rabat.

Jak to działa w praktyce?

Po zalogowaniu się na swoje konto i dodaniu jakiegoś produktu do zamówienia będziemy widzieć od razy ceny z naliczonym rabatem. Jest to bardzo wygodne gdyż nie musimy się dodatkowo rozliczać z firmą po sprzedaniu produktów klientowi. Po prostu od razu kupujemy w cenach hurtowych, sprzedajemy po cenach katalogowych i zawsze 20% zostaje dla nas w kieszeni :).

Zapraszam do komentowania i zadawania dodatkowych pytań.


Radek

Pasjonuję się rozwojem osobistym i zdrowym stylem życia. Z firmą Oriflame związany jestem od 2012 roku. Zapraszam do współpracy, poznajmy się bliżej :)

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *